Contact Center
Contact Center
to niezwykle zaawansowana platforma komunikacji IP o najwyższym poziomie innowacyjności i sprawności.
Obecnie systemy komunikacyjne zawierają wiele różnych elementów, takich jak centrale PBX, automatyczne dystrybutory rozmów (ACD), systemy IVR, serwery faksowe, bramki internetowe oraz pośredniczące systemy integracji komputera z telefonem (CTI). Contact Center Platform jest podstawą jedynego w swoim rodzaju pakietu produktów pracujących w środowisku Windows, zaprojektowanego w celu zastąpienia firmowych urządzeń komunikacyjnych.
W przeciwieństwie do tradycyjnych rozwiązań, Contact Center oferuje otwartą i zwartą architekturę, która praktycznie eliminuje konieczność integracji. Architektura ta została zaprojektowana w celu zredukowania kosztów wdrażania i utrzymania, uproszczenia administracji oraz ułatwienia dostosowania do potrzeb użytkownika. Architektura platformy typu „wszystko w jednym” pozwoli organizacji obsługiwać klientów na światowym poziomie, zarówno drogą telefoniczną, jak i faksową, pocztą elektroniczną lub przez Internet.
Contact Center to platforma all-in-one o niezwykle otwartej architekturze dla wszelkiego typu interakcji z klientem np. SIP, VoIP, mail, chat itp.
Na system Contact Center składają się między innymi:
- PBX/IP-PABX
- ACD/kolejkowanie multimediów (głos, chat, e-mail itp.)
- monitoring i raportowanie
- IVR – Interactive Voice Response
- Knowledge management
- Workforce management (WFM)
- Kampanie wychodzące – outbound dialing
- multimedia recording (nagrywanie multimediów)
- screen recording (nagrywanie ekranów)
- ocena agentów
- badanie satysfakcji klientów
Kontakt
Adres
81-472 Gdynia, Polska